Asiakastarina: Finnchat Oy

Finnchat on laadukkaan vuorovaikutuksen tarjoaja verkossa. Sen palveluihin kuuluvat Chat-palvelut, Chatbotit, Markkinoinnin automaatio, asiakastiedon hyödyntäminen sekä asiakaspalvelun automatisointi. Finnchat on myös virallinen Intercom kumppani.

 

Finazilla helpottaa talouden johtamisen hajauttamisessa

Finnchat Oy:llä talouden johtaminen on hajautettu laajasti organisaatioon, mikä asettaa korkeat vaatimukset myös talousjohtamisen työkaluille.

”Nythän se on aivan timanttinen juttu, kun jokainen pääsee päivittämään budjettia omalta osaltaan. Samalla kaikki pääsevät näkemään kokonaisuuden ja pystyvät johtamaan oman tulosyksikkönsä tapahtumia”, kuvailee Finchatin toimitusjohtaja Roope Rämänen Finazillan tuomia hyötyjä.

”On tosi hienoa, kun voi hoitaa budjetoinnin ja raportoinnin samassa järjestelmässä. Excelissä tehdyn budjetin seurantaan liittyy aina oma temppuilunsa. Tieto valuu Finazillaan seurantaa varten tosi nätisti.”

Myynnin ennustaminen on tehostunut Finazillan avulla

Myynnin ennustaminen on aina aiheuttanut päänvaivaa, mutta Finazilla Finazilla toi tähän suuren avun.

”Finazillan avulla myynti voidaan ennustaa asiakaskohtaisesti. Nyt voimme seurata asiakaskohtaisesti mitä olimme ennustaneet ja miten se toteutui.

Nyt pystymme oppimaat nopeasti ja olemme saaneet myyntiennusteet tosi tarkaksi”, lisää Roope.